| Sommarskjortan har också en roll i showen ... |
Copyright Klimakteriehäxan
| Sommarskjortan har också en roll i showen ... |
Copyright Klimakteriehäxan
Klimakteriehäxan – finns hon? Ja! Om du inte redan är en, så blir du sannolikt en, tro mig. Och kanske känner du igen dig i mig, i alla fall lite!? Min blogg är till främst för mig själv och min skriv- och fotoklåda, det är bara att erkänna. Men du är väldigt välkommen hit! Kom, kom igen, kommentera gärna!
Nu finns "I ljust minne bevarad" som ljudbok , gratis att lyssna på. Klicka bara på länken! Det tar två timmar och sexton min...
Jo då. Såg 15 minuter, men det räckte. Helt okej:-)
SvaraRaderaSåg hela. Blev på gott humör.
RaderaJag såg också hans show. Jag gillar verkligen Johan och dessutom är han från min barndomsstad Eslöv och det är ett extra plus. Kram
SvaraRaderaHar sett honom live tidigare också, tycker han är riktigt riktigt bra! Fast jag inte är från Eslöv!
Radera