tisdag, juni 16, 2026

Tack för skratt!

Sommarskjortan har också en roll i showen ...
Råkade av en händelse upptäcka att "Johan Glans sommarshow"sändes på TV4. Den är visserligen inspelad 2023, men det gjorde inget – jag skrattade, ofta och gott! Han är en lysande ståuppare, denne begåvade skåning! Om du liksom jag tycker att man får skratta för sällan rekommenderar jag att du klickar här, för programmet finns på TV 4 Play.

Copyright Klimakteriehäxan

4 kommentarer:

  1. Jo då. Såg 15 minuter, men det räckte. Helt okej:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg hela. Blev på gott humör.

      Radera
  2. Jag såg också hans show. Jag gillar verkligen Johan och dessutom är han från min barndomsstad Eslöv och det är ett extra plus. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har sett honom live tidigare också, tycker han är riktigt riktigt bra! Fast jag inte är från Eslöv!

      Radera