söndag, januari 18, 2009

Tack!

Från Bloggullet, även känd som Gladana, och hennes blogg Midsommar har denna trevliga hälsning kommit till mig. Alltid lika roligt med uppskattning (eller hur?)! Stort stort tack!

Nu ska jag inte skicka vidare till samma gamla bloggkamrater som jag alltid återkommer till ... men här är några jag följer som ännu inte kommit med på någon beröm-lista från mig, trots att de varit värda det rätt länge:
Malou som får stå för mina internationella kontakter - hon finns ju i Norge ...
Anna W som skriver Ilovepocket - det gör ju jag också!
Kimmi med Åsiktskanonen som har ett av bloggvärldens bästa bloggnamn.
Lyckliga Grodan som till skillnad från andra grodor trivs bäst i skogen.
Ingela som har en egen skrivbok här som vi får kika in i.
Kreativa människor/bloggare, allihop!

Copyright Klimakteriehäxan

2 kommentarer:

  1. Anonym3:27 em

    Jag niger och tackar!

    SvaraRadera
  2. Tack för uppmärksamheten. Nu har jag också ryckt upp mej, och skrivit några nya inlägg.

    SvaraRadera