fredag, december 31, 2010

Gott nytt år!

Med hjälp av en korg nyårsblommor önskas ni alla ett strålande bra 2011.
Själv grubblar jag febrilt över hur man ska få den där fina julrosen att överleva? Hyacinter och amaryllisar har jag gett upp hoppet om (fjolårets fantastiska mörkröda variant blev naturligtvis djupfryst och stendöd innan jag räddade in den från balkongen, precis som tazetterna) men den här skulle jag vilja klara. Den vita Sankta Paulan ser ni inte på bilden, inte heller den kraftiga murgrönan, men dem kommer jag att ha kvar på någon fönsterbräda utan problem. Allt för ett gott nytt år!

Copyright Klimakteriehäxan

7 kommentarer:

  1. Julrosen vill komma ut i maj...
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Vackra blommor! Julrosor har jag ingen erfarenhet av, men det visste ju Hannele.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år till dig också. Du ska veta att jag ler brett åt dina texter ibland. Som den om "produkterna" här nedan. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  4. Anonym3:02 em

    Ha en trevlig sista kväll på året!

    SvaraRadera
  5. Mad ,.
    . Ä
    Åä m

    SvaraRadera
  6. Mad ,.
    . Ä
    Åä m

    SvaraRadera
  7. Ma
    Fängelse . På

    SvaraRadera