söndag, augusti 16, 2020

CITAT om Tålamod med stort T

"Jag vet inte om Anders Tegnell är geni eller dåre, men om han kunde ge mig ett litet uns av sitt enorma tålamod skulle jag vara honom evigt tacksam. Ärligt talat: Jag fattar inte hur denna människa klarar av att behålla lugnet. Ofattbart."

-Skådespelaren, författaren m m Benny Haag skriver idag på Facebook, irriterad av och trött på intervjuer som inte leder någonstans med statsepidemiologen vi numera alla känner oss riktigt bekanta med. Jag instämmer till hundratjugo procent (om det bara funnes). Här handlar det om Tålamod med stort T.

4 kommentarer:

  1. Jag skulle inte heller tacka nej till att få en uns av Anders Tegnells tålamod och lugn. Beundransvärd är den mannen.

    SvaraRadera
  2. jo, med tanke på att folk inte lyssnar och inte läser mer än rubriker, ofattbart.

    SvaraRadera