fredag, april 20, 2012

Veckans fönster: FÄRGRIKT

Alla behöver vi lite färg i vardagen, inte sant? Och ibland är det härligt att inte bara använda den "försiktiga" färgkartan. När sedan dessutom solen bidrar med lite specialbelysning kan det bli rena konstverket av ett tämligen ordinärt fönster.

Veckans fönster har alltså tema FÄRGRIKT den här gången, och som vanligt ser ni bloggande fotoentusiasters bidrag om ni klickar här. Och dubbelklickar du på min bild blir den (som bekant) större på din skärm.

Copyright Klimakteriehäxan

20 kommentarer:

Evas blogg sa...

Vilken underbar bild!

Pysselfarmor sa...

Gaschh så vackert!

juanna sa...

Härlig komposition och jättefina färger!!

Della sa...

Så snygg bild!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Den "försiktiga" färgkartan har nog aldrig varit min grej, du skulle sett kläderna jag sydde som 13-åring av giftgrön-lila tigerrandigt tyg....

annette sa...

Urläcker bild, så stilren men ändå färgrik, och det fina mönstret som solen ger blir det där lilla extra att njuta av!

Mia sa...

Yes, så underbara färger, var o en för sig, men också tillsammans...Härligt!

Susanne sa...

Ursnyggt och helt i min stil. Gillar det enkla men effektfulla. Solgenomsläppet är pricken över i.

Erik Semlan sa...

Mycket vackert foto, härliga varma färger i ditt foto.
Gillar det mycket.
Intressant med skuggan på golvet som ger en så liten fönsterskugga.
Solen måste ha stått högt!
Ojämnheterna på väggen ger också en snygg struktur åt ytan. Flott.

Stare Ström sa...

Oj, så snyggt!!!

Pumita sa...

Supersnyggt! Ett fönster helt i min smak. :)

Gärdsmygen sa...

Vad snyggt och annorlunda!

Hanna sa...

Toppenbild, full pott till dig!

larans sa...

En vacker bild med underbara färger och fin komposition.

Anna smyger in.. sa...

Underbart..jag faller totalt för skuggor och färgkombinationerna..

Ninnie sa...

Den här bilden gillar jag- så mjuk och fin!

Karin sa...

Snygg bild! Härlig färgkombination som jag ska komma ihåg i min scrapverkstad!

branded054 sa...

underbart vacker bild.

llhertz sa...

Effektfull och skön. Utan att vara sökt.
En bild att stanna till inför och vila vid.

Jah Hollis sa...

Snygg vinkel på temat. Fina färger och former.