söndag, december 07, 2008

Bra bloggat får härmed beröm!

Nu har jag sovit på saken.
Det är dags att skicka min "blog award" (se posten nedan) vidare.
Här kommer som påbjudet sju bloggare - utan inbördes rangordning - som jag tycker borde få ännu fler besökare (fast de har redan jättemånga trogna!)
I dag får de tills vidare nöja sig med min ros:
Hannele som bloggar från sitt paradis på Hisingen, just nu i full fart med julen och ett sprillans färskt barnbarn.
Tankevågor som låter oss andra höra vågskvalpet från skärgården, både i text och bild.
Bloggblad som, trots en trilskande dator, låter oss hänga med i en vardag fylld av jobb, barnbarn, pyssel och skrivande.
Pumans dotter som ofta är på resande fot i de trakter jag ständigt längtar tillbaka till.
Prat som åtminstone för tillfället har sin bas i Tbilisi. Humor och väl valda ord i en stundtals upplysande kombination.
Morgondimma som får mig att dra på smilbandet i nästan varje bloggpost.
Risken finns som dagligen levererar tänkvärdheter i koncentrat.
Och så måste det som bonus bli en retur till Hillevi, en veteranbloggare som gått från tant som rockat fett till att som över en natt bli trebarnsmamma med eviga dagisvirusar. Om ni klickar på just det här inlägget hos henne lovar jag att ni inte kan låta bli att le - åtminstone i mitt fall ett mycket varmt och igenkännande leende!

Copyright Klimakteriehäxan

6 kommentarer:

  1. ÅH vad glad jag blir Aina! Det känns extra roligt att få den här från dig eftersom jag tycker så mycket om din blogg och dig! :-))
    TACK!!

    SvaraRadera
  2. Åh tack, Jag rodnar av glädje och stolthet!

    SvaraRadera
  3. åh, jag tackar så jättemycket - blir så glad så på morgonkvisten. Barnbarnet har just sjungit en hel konsert här, något av det kommer säkert på film snart.
    Ska bara kramas lite till eftersom hon åker om en halvtimme.

    SvaraRadera
  4. Tackar, så glad och mallig jag blir :)
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Anonym11:34 fm

    Håller med föregående bloggare. Glad, stolt och mallig är jag!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för rosen!
    Känner mig djupt hedrad!

    SvaraRadera