lördag, maj 22, 2010

Ett sent tack

Inte brukar man väl glömma när någon varit jättesnäll mot en? Kommit med beröm, glada tillrop? Gett en en sorts pris rent av?
Nej, tänkte väl det. Fast nu har det hänt mig, och det är klart att jag skäms.
Det är Sfinxen som för flera veckor sedan på sin egen blogg gav mig en så kallad "blog award", med en smickrande motivering som lyder så här:
"Klimakteriehäxan - För att hon är ett upplysande ljus i mörkret & sprider kunskap med humor & en vass tunga."

Tack, fast det kommer långt efter!
Egentligen ska jag nu också skicka belöningen vidare till sju andra bloggare. Men jag har gjort det förr och inför risken att bli tjatig avstår jag den här gången. Ni får känna på er alldeles själva att jag tycker ni är värda massor av beröm, för flit, finurligheter och smarta synpunkter. Beautiful bloggers, så många det finns!
Tack för det (också)!

Copyright Klimakteriehäxan

1 kommentar:

  1. Anonym1:35 em

    Grattis!
    Fast det är klart att fler av oss bloggers eller nonbloggers håller med och kan fylla på berömförrådet med många fler ord. Som om det skulle behövas efter det här diplomet.

    Din trogna K-Sprutan
    - som instämmer med S´s synpunkt, men som undrar hur beröm kan bli tjatigt. För mig är det inspirerande och uppmuntrande............hur många gånger om da´n som helst.

    SvaraRadera