torsdag, september 01, 2016

Det var då det ... #tbt

Vi gjorde en utflykt till Bahamas från Miami. Sol, vind, vatten. God förtäring. Köpte en stråhatt i en liten turistshop i hamnen när vi kom fram, den behövdes  och jag har den faktiskt fortfarande kvar, tretti år senare!

Ett och annat har dock förändrats, förutom att åren gått. Till exempel är det betydligt glesare mellan såväl cigaretterna som paraplydrinkarna numera ... och glasögonen är inte lika starka, efter starroperationer. Men om någon undrar om jag vill hänga med till Bahamas en sväng igen så är svaret ja!

Copyright Klimakteriehäxan
Och ni minns kanske att jag försvenskat ThrowBackThursday till TillBakatittpåenTorsdag: #tbt!

3 kommentarer:

  1. där har jag inte varit, härlig bild!

    SvaraRadera
  2. Det var en riktig semesterbild!

    Skulle inte heller tacka nej till en tripp till Bahamas, en av de dr ställena man vill uppleva innan det inte längre går.

    SvaraRadera
  3. Själva Bahamas gjorde inte så stort intryck, mer som en turistort bland många. Men hatten är fin och drinken tror jag bestämt var god! Stämningen var det definitivt!

    SvaraRadera