tisdag, september 20, 2016

Tisdagstema FLUFFIG

Det är fluffigt där ute. Vyn över Manhattan från mitt tillfälliga sovrum är luddig i överkanten av låga och regntunga moln. Frihetsgudinnan som faktiskt finns med på bilden är dränkt i fluffigheten, men jag vet att hon är på plats. Jag såg henne innan taket över staden sjönk ...

Det är tisdag och jag ska strax lämna New York och åka hem. Men det är också tisdagstema och det är alltså FLUFFIG. Här är länken till andra tisdagstema-inlägg för veckan.

Copyright Klimakteriehäxan

3 kommentarer:

  1. Fin vy trots att det inte är fri sikt! Så trevligt att du är i New York, en stad som finns på min önskelista!
    Ha en bra hemresa!

    SvaraRadera
  2. Det ligger som ett lock över himlen där borta. Välkommen hem till frisk och mindre fluffig luft

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Fick gå upp i facklan i Frihetsgudinnan, det var i forntiden

    SvaraRadera