fredag, augusti 24, 2007

Drömdejt?

Nu har jag gått på en idiot-grej på nätet igen.
Testat vilken manlig kändis som ”passar” mig. För att dejta eller så. Som om det vore aktuellt!

Men i alla fall - vad ger ni mig för att det blev Fredrik Ljungberg, 30 år och fotbollsstjärna?
Han är inte medveten om sin lycka, dock.
Man kan ju tycka att Sven Wollter eller Svennis, som ingick i utbudet, skulle ha legat mer åt mitt håll. Måns Zelmerlöv är jämngammal med Sonen, och den dansante ynglingen var också ett alternativ - fast han åkte bort under testets gång.

Vill du också fördriva två minuter med något tämligen hjärndött finns testet här. Det är ju fredag kväll!
Och skulle även du få napp på en läckerbit som Ljungberg – dream on, baby, dream on!

Copyright Klimakteriehäxan

8 kommentarer:

  1. Anonym7:54 em

    Jag har gjort den där två gånger; första var det Persbrandt och andra gången blev det Martin Stenmark. Jag tar den senaste för jag hatar folk som kör med alkohol i blodet. Jag hoppas han är grön...men lite för ung är han allt

    SvaraRadera
  2. Well, Martin Stenmark verkar vara en goding - enligt testet allts�-)

    SvaraRadera
  3. Martin S fick jag också. Vilken tur att jag inte fick Persbrandt... jag klarar inte hans uppenbarelse i teve. Privat vet jag ju inte.

    SvaraRadera
  4. Anonym9:57 fm

    Fredrik Ljungberg fick jag...

    fast jag vill nog gärna byta ut honom mot någon annan...

    tyckte inte listan med kändisar var särskilt bra.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Sven Wollter - tycker jag inte jag kan klaga på. Göteborgare och allt. Dessutom är han såpass mycket äldre än mig att man kan känna sig ung och läcker...

    SvaraRadera
  6. Anonym3:39 em

    Martin Stenmark, 34 år. Har du hans adress? Hoppas han är blind&/eller döv och accepterar en brun påse på huvvet! Mitt eller hans gör detsamma för vi har så mycket i gemen.

    SvaraRadera
  7. Det blev Micke P. och jag som inte tål karln. Fanns ingen på den listan jag kunde tänkt mig. Är jag kräsen eller?

    SvaraRadera
  8. På Martin Stenmarcks huvud vill nog ingen, inte ens du, sätta en påse, min bästa Kulspruta!

    SvaraRadera