lördag, januari 21, 2017

Kram!

Det är kramens dag i dag, visar det sig.
hemsidan för temadagen står följande: "Dagen firas för att uppmärksamma kramen och dess betydelse och för att vi ska få en chans att kramas lite extra. Du kan t ex hyra dig en björndräkt och gå till närmsta köpcentrum och krama alla som går förbi. Om du inte vill göra det så kan du alltid krama alla i din närhet en extra gång."

Jag säger bara OJ. Och är inte odelat entusiastisk. Hyra en björndräkt??? Visst har man hört talas om björnkramar, men ändå ...
Skrev om kramandet på sajten Nyfiken Grå i höstas. Det kan ha gått dig förbi. Men att reparera skadan är enkelt!
Läs texten här!

Copyright Klimakteriehäxan

2 kommentarer:

  1. Den enda gången jag kommer ihåg att min mamma kramade mig var när jag nyss hade fått glasögon och hon trodde att jag aldrig skulle "bli gift". Hon grät samtidigt. Jag har heller aldrig sett min mamma och pappa kramas. Pappa kramades aldrig överhuvudtaget. Själv blir jag bara glad om jag får en kram av någon, även i en kommentar.
    Ingrid

    SvaraRadera