tisdag, februari 17, 2009

Röstfiske

Tidningen Vi:s specialedition om böcker, ViLäser, har utlyst en tävling om Bästa Författarbloggen, det skrev jag en liten blänkare om härom dagen.

Sedan dess har det hänt saker!
För numera finns jag, tack vare boken "Klimakteriehäxan", med på den där listan (väldigt långt ner, man får scrolla lite!), en av jättemånga bloggare som man nu kan rösta på.

Ja, ni tror alldeles rätt, jag blir naturligtvis jätteglad om ni röstar på mig, även om det finns flera "riktiga" författare på den där listan, som förmodligen kommer att bli ännu längre, eftersom man fortfarande kan nominera fler kandidater.
Här är vägen till omröstningen, och mer information om hela grejen.
Tackar på förhand …! :-D

2 kommentarer:

  1. Vi nästlar in oss... jag har också idkat lite fiske - bara för att det är kul att få dansa med de stora elefanterna.

    (Men jag erkänner att där finns namn som jag inte känner igen...)

    SvaraRadera
  2. Även en fins författare var med..

    SvaraRadera