söndag, augusti 26, 2012

Det är skyltsöndag igen!



























Det blir nåt visst med NK:s skyltning när Joann Tann står för exponeringen av säsongens hetaste varor. Nu är det höstsatsning.

Funderar du på en kappa? Skulle en tegelröd passa? Tar du dig en allvarlig funderare? Och bestämmer dig, slår till? Ja först ser skyltdockan ytterst eftertänksam ut. Och så snurrar "huvudet" runt och minen blir väldigt glad! Shoppat och klart, förmodligen!

Ett annat sätt att vara glad brukar kallas "att vara i hatten". Och om hatten är stor kan man vara flera i den, samtidigt.
Det är skyltsöndag, igen!

Copyright Klimakteriehäxan (som förvisso syns i bild också... svårt med fönster ...)

2 kommentarer:

  1. Tegelrött är så läckert!
    Men vi korta runda tanter blir bara deprimerade i Fina Butiken... Men jag köpte två fina kjolar hos min hovleverantör Gudrun förra veckan, impuls :)

    SvaraRadera
  2. Himla läckra bilder! Tegelrött är nog inget för mig men gillar skyltningen. Och hatt-bilden ser ju nästan surrealistisk ut, kul!

    P.S. Jag har skrivit lite om skyltsöndag hos mig. Bloggeriet har tyvärr fått "stå åt sidan" på sistone. :)

    SvaraRadera