tisdag, augusti 14, 2012

Post-OS – ett citat

"Ingen kan förmodligen matcha den OS-insats som SVT gjort i London. /.../ Satsningen var massivt lyckosam. Täckningen var total. /.../ Det blev OS-nördigt på det där allra bästa viset."

-Dagens Nyheters tv-krönikör Johan Croneman summerar ett par veckors intensiva sport-tittande. Och det är bara att instämma i berömmet! Han passar också på att hylla britterna för avslutningsceremonin. Jag för min del drar mig inte för att bekänna, att jag tyckte än en gång återuppståndna Spice Girls var absolut bäst (fast efter deras nummer gick jag i och för sig till sängs). Det kan förstås bero på att vi har en lång relation, kryddflickorna, Dottern och jag ...

6 kommentarer:

  1. Lite varierande rutor hos dig!

    SvaraRadera
  2. så det blev ingen bild på magen....

    SvaraRadera
  3. rutor på magen........

    Ceremonierna var fantastiskt brittiska!

    SvaraRadera
  4. Hannele - rutsvaret finns ett inlägg upp, det blev visst lite spridda skurar här ...

    SvaraRadera
  5. Och om avslutningen - visst måste man gilla Spice Girls? :-D

    SvaraRadera
  6. The Who och andra gråhåriga gubbar var roligt att se, men jag har ingen personlig relation till kryddflickorna, men duktiga är de.

    SvaraRadera