måndag, juni 28, 2010

Bara ett litet klick bort ...

Ingen enda människa kan väl ha lika stor tur som jag?
Nu är jag så där snubblande nära att bli snuskigt rik. Igen. Bara ett klick med datormusen och en fantastisk vinst är min. Jag måste vara en äkta turtant!
Men nej, jag klickar inte. Låter kanske någon annan ta hand om storkovan. Fast en sak undrar jag verkligen över, en sak som är riktigt irriterande. För det är inte första gången den här rutan poppar upp på min skärm.
Frågan jag verkligen grubblar på, det är: Hur är det möjligt att en och samma människa, nämligen lilla jag, gång på gång lyckas kvala in som veckans miljonte besökare - en och samma vecka?

Copyright Klimakteriehäxan

10 kommentarer:

  1. Heh, kom att tänka på en bra bok jag precis har läst ut: Le Nams "Båten" med ett antal noveller. En av dem handlar just on en miljonvinst på nätet. Kanske ngt för dig? Kan varmt rekommendera boken.

    SvaraRadera
  2. Och inte bara du!
    Hur kan så många av oss vara den millionte besökaren så ofta?
    undrar
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Jag tillhör också de lyckliga vinnarna!!!

    SvaraRadera
  4. Pumita - tack för boktips, ska kolla!
    Visst önskar man att de där hemska popup-rutorna skulle fastna i något sorts spamfilter! Kan inte låta bli att undra hur det går för den som ev ev ev klickar sig vidare. Men törs förstås inte kolla.

    SvaraRadera
  5. De har kanske miljarders besökare i veckan, för jag brukar också få de där meddelandena...

    SvaraRadera
  6. Och jag fick det i går kväll igen!!!

    SvaraRadera
  7. Här har du en till!

    SvaraRadera
  8. Här är en till som ofta prickar in en miljonte platsen. Och vet du, ibland har jag sådan tur att jag helt enkelt är utvald. Ska bara fylla i mina uppgifter så kommer storkovan att sättas in på kontot. Jojo...

    SvaraRadera
  9. Här är en till som ofta är den specielt utvalda :)

    SvaraRadera
  10. Hahha :)

    jag fick mian miljoner i pund...

    SvaraRadera