lördag, november 03, 2018

En karl som är bra att ha


En sportig karl att ha med på sängkanten, ja kanske rent av i sängen  kan det vara något?
I så fall borde detta magnetbokmärke tilltala din smak och tillfredsställa dina behov, alltså när det gäller att hitta tillbaka till rätt sida i kvällslektyren.

Vi är några bokvänner som, visar det sig, har om inte lika många bokmärken som vi har böcker, så har vi i alla fall många och av de mest skilda slag.

Så när Boklysten föreslår att vi ska ägna lite lördagsutrymme på bloggen för att visa vad vi använder  (hennes kommer från loppis, mitt denna gång från PocketShop) så lyder jag uppmaningen. Om du gör det också kan du väl berätta i en kommentar!

Copyright Klimakteriehäxan

8 kommentarer:

  1. Lördag? Det är väl fredag i dag, hoppas jag. Annars blir jag lite orolig för vart tog fredagen vägen?

    Snygga naglar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men OJ det är ju bara fredag!!!!!!!! Jag ligger visst lite fel i tidräkningen ... återstår att bestämma om jag ska ta bort

      Radera
    2. Han fick alltså vila en dag ...fit for fight igen!

      Radera
    3. hihi, alltid så noga med datum :)

      Radera
  2. Svar
    1. Och ganska så praktiskt dessutom!

      Radera
  3. Den var lite rolig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han! På andra sidan "bara" blommor.

      Radera