måndag, oktober 05, 2009

Lite bättre än de flesta ...

Jag har gjort ett test i dag, ett så kallat konditionstest. Hur man nu kan testa något som inte finns, det funderade jag över medan man satte på mig diverse sensorer och mätte blodtryck och puls. Sedan gällde det att cykla för allt vad tygen (läs benen och flåset) tål.
Döm om min förvåning när omdömet jag får är "godkänt". Till och med påstås jag ha femton procent bättre kondis än mina jämngamla systrar. Och då har jag inte motionerat nästan alls på en evighet!
Fantastiskt, va?
Nja, jag vet inte det.
Det säger nog snarare mer om hur illa det är ställt med oss, rent generellt.

Copyright Klimakteriehäxan

5 kommentarer:

  1. Ta det positivt! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Meeen, det var ju utmärkt! :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är klart att det var trevligare att höra än att man är ett hopplöst vrak ... men i alla fall ... jag SKA börja träna igen! snart!

    SvaraRadera
  4. Anonym10:53 fm

    Jag är inbokad för samma test om några dagar och fasar för både prov och resultat.

    Grattis till din kondis!

    Kulsprutan

    SvaraRadera