söndag, juli 09, 2017

Ett riktigt skyltfönster

Nej gott folk, detta är inte ett fönster. Det är en skylt. Möjligen är det alltså ett skyltfönster.
Du hittar det på en husvägg i ett gathörn i centrala Vaxholm. Trevligt, tycker jag, och väldigt passande för en Skyltsöndag.

Söndagar är också skyltsöndagar, alltså. Kolla fler skyltar, snygga, roliga, upplysande, förvillande, tokiga, den här vägen! Vill du se fler skyltningar som jag gillat kan du klicka på etiketten "skyltar" här på bloggen. Dessutom finns en lista på alla  medverkande bloggare som brukar "skylta", även om inte alla gör det alltid ...   

Copyright Klimakteriehäxan

4 kommentarer:

  1. Den där tror jag att jag har sett. Superbra! Per definition ett skyltfönster.

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt skyltfönster! Love it! Vi bor ju nära Vaxholm och min man och jag diskuterade just idag att det var dags att åka dit snart. Vaxholm är ju en sommarstad om man säger så, men med rådande väder har vi låtit bli hittills alltså.

    Ett toppen bidrag till Skyltsöndag (i dubbel bemärkelse). Tackar för det och länkarna:-)

    SvaraRadera
  3. Vaxholm är ett himla trevligt utflyktsmål om man inte har för långt dit!

    SvaraRadera