söndag, mars 09, 2008

Vilken sorts bloggare är du?

Skulle du vilja veta vad du är för en människa som sitter där och knattrar på ditt tangentbord dag efter dag, kväll efter kväll, bloggpost efter bloggpost?
Då finns hjälpen, närmare än du tror.

Det är bara att skriva in adressen till din blogg, så gör analysverktyget resten.
Själv är jag av den sorten som är intresserad av människor och relationer, har jag fått veta, och det kan jag väl köpa – även om jag tror att just det resultatet går att applicera på de allra flesta i bloggvärlden.
Man får två etiketter den här vägen, mina blev ”idealist” och ”riddare”.

Låter ju bra, men får nog tas med en nypa salt trots allt.
Fast visst kan det roa för stunden, så klicka här och få din dom!

12 kommentarer:

  1. Anonym7:25 em

    Hrm... Väktare och Åsiktsmaskin, det var jag det. Lite stämmer det väl.

    SvaraRadera
  2. Jag är en väktare - och därmed en samhällets stöttepelare. Nåja, det har jag väl alltid misstänkt...

    SvaraRadera
  3. S.o. Jag är inte säker på att jag ville veta det...

    SvaraRadera
  4. Väktare: På ett sätt är väktarna därför “traditionell” i det att de är de som upprätthåller traditioner, ritualer och normer...

    ok, men jag skriver ju olika varje dag, idag är jag kanske nån annan.

    SvaraRadera
  5. Anonym7:04 em

    Kunde inte låta bli att göra testet, men som vanligt går det inte att placera mig i ett fack, även om de påstår att jag är väktare och åsiktsmaskin! Jag känner mig oftast "lite konstig" och som om jag inte hör hemma någonstan...

    SvaraRadera
  6. Det fina med såna här test att man göra dem - och sedan strunta i dem! Men Hannele, om jag läste rätt så analyserades inte bara en dags bidrag utan all text som kommer upp på din första sida! Du får väl pröva igen...

    SvaraRadera
  7. Anonym7:50 em

    Själv är jag en idealistisk inspiratör i klass med Mamahtma G. Stämmer ganska bra med bilden jag har av mig själv.

    SvaraRadera
  8. Anonym9:43 em

    Haha, idag är jag Idealist och Inspiratör :)

    de HATAR rutinarbete

    SvaraRadera
  9. Jag blev helt enkelt tvungen att kolla en gång till, jag med. Men jag är fortfarande idealist. Dock inte längre riddare - men psykolog! Där ser man, vi är inte stela och statiska i a f! :-D

    SvaraRadera
  10. Jag är väktare OCH vän av ordning! Jamen vilken total tråkmåns jag är! Buuuäää!!

    SvaraRadera
  11. Anonym5:34 em

    Idealist och psykolog, ojoj
    Kul grej tack för tipset!

    SvaraRadera
  12. Anonym11:07 em

    Improvisatör! och FESTFIXARE! Den datorn har aldrig träffat mig!

    //PE

    SvaraRadera