onsdag, februari 22, 2012

Om oturen är framme ...

Bokreans första dag är slut. Nej, jag har inte varit i närheten av ett specialerbjudande på läsning.
Kom på att mitt förra inlägg - se nedan - kanske rent av lät lite bokfientligt. Men så är det naturligtvis inte alls.

Jag älskar böcker, sörjer bara att det finns så många fantastiska berättelser, språkliga äventyr och välformulerade historier som jag aldrig kommer att hinna läsa, om jag så skulle ägna alla dygnets 24 timmar åt det i resten av mitt liv. Den här bilden som jag inte riktigt vet var jag har hittat har ett budskap som jag ställer upp på, helt och fullt! Och om oturen skulle vara framme får man ju bortse från priset, rea eller inte rea ...

Copyright Klimakteriehäxan

3 kommentarer:

  1. Jag vill gärna äga en del böcker, men dom hittar jag inte ofta på bokrea...

    SvaraRadera
  2. Anonym4:14 em

    Vetefan om jag inte föredrar att vara
    ´stranded` i konditoriet i din tidigare blogg! Fast så klart med en eller två böcker i bagaget :o)

    Kulsprutan

    SvaraRadera
  3. Jag gör som du, köper ett par pocketböcker ibland. Annars lånar jag det mesta på bibblan och slipper damma dem i flera år... Och om jag är snabb hinner jag få nya böcker först, fräscha och fina.

    SvaraRadera