lördag, maj 04, 2024

CITAT om killar och tjejer

Om den snyggaste /tjejen/ får veta att du har legat med den näst snyggaste så är du stekt. Då får du aldrig ligga med den snyggaste. Men om den näst snyggaste får veta att du legat med den snyggaste så blir hon bara kåtare på dig. Det här är vetenskap. Om du tar dem i rätt ordning kan du ligga med allihop.

 -August-prisade Andrev Walden tar i sin bok "Jävla karlar" mig raskt ur eventuella ungdomsdrömmar om hur det skulle kunna gå till när killen man i hemlighet gått och kikat på till sist skulle närma sig, ta det avgörande steget till en stormande romans .... mer cynism än rosenskimmer om du frågar mig ... men förmodligen ganska sant. Och det som står i boken, det är sånt som Walden varit med om, säger han.

7 kommentarer:

  1. maken fick den snyggaste 😍

    SvaraRadera
  2. Skrattar gott åt Hanneles kommentar. Bra med självkänsla:-)
    Själv känner jag mig som en gammal stofil i sammanhanget - hahaha;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi stofiler vi sitter där vi sitter och är som vi är ...

      Radera
  3. Hoppsan, det knepet lärde jag mig aldrig. ;)

    Ha det bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker du försöka ta igen det du förlorade nu månntro???????

      Radera
  4. Jaså, var det så man skulle ha gjort :)

    SvaraRadera