tisdag, januari 06, 2015

Tisdagstema GLÄDJE

När årets första tema är  något riktigt positivt, nämligen GLÄDJE, kommer jag inte förbi den här bilden. Ettåringens ljuvliga förtjusning på födelsedagen får hela ungen att lysa, bredvid tårtan och rosorna. Och ingen kan väl se henne utan att också bli glad?

Alla tisdagstema-vänner önskas härmed ett riktigt gott 2015, även om tiden då vi firade vår ettårsdag sedan länge är förbi ... man får väl vara glad ändå!
Mer glädje den här vägen!

Copyright Klimakteriehäxan

13 kommentarer:

  1. Härlig bild på en sprudlande glad ettåring!
    God fortsättning på nya året!

    SvaraRadera
  2. En underbar bild av sprudlande glädje, en bild att bli glad av;-)

    SvaraRadera
  3. Barn är otroligt spontana och är mästare på att förmedla sin glädje! En bild jag blir glad av!

    SvaraRadera
  4. Ja, henne blir man glad av att se!

    SvaraRadera
  5. Åh! Nej :) den här bilden kan man inte se utan att le! Underbar!

    SvaraRadera
  6. Äkta och smittande glädje, självklart sitter jag och bara ler!

    SvaraRadera
  7. Ja, det var verkligen en glad bild! :)

    SvaraRadera
  8. En bild som får mig att le, det går inte att motstå!

    SvaraRadera
  9. Den bilden blir jag glad av!

    SvaraRadera
  10. så glad man blir av den bilden!

    SvaraRadera
  11. Underbart, så där ska en födelsedag firas :)

    SvaraRadera
  12. Åh vilken underbar bild! Så mycket äkta glädje!

    SvaraRadera
  13. Glad att ni delar min förtjusning - jag älskar den här bilden!

    SvaraRadera