söndag, juni 05, 2016

En lyckad bantning – äntligen!


I går sa jag farväl.
Farväl till mitt gamla liv.

I dag börjar ett nytt, ett liv utan travar med sparade kostråd, dietplaner, bantningstips. Insprängda mellan recepten sinnrikt utformade träningsprogram för den av naturen late, planer för hur promenadmängden lämpligen trappas upp och tips om olika motionsformer, nya och enkla och smarta redskap som (om de kommer till användning) garanterat ger en friskare, spänstigare och snyggare kropp.

Nu är det borta alltihop. Och jag känner mig flera kilo lättare, för kilovis med papper var det i de där högarna.
Varför har jag inte gjort slag i saken för länge sedan? Jag blir svaret skyldig.
För i själva verket är det så ...

Förhoppningsvis vill du läsa hela texten och det gör du genom att klicka på den här länken! Kommentera, dela gärna!

Copyright Klimakteriehäxan

5 kommentarer:

  1. samma här, slutat prenumerera och köpa för några år sedan (sparat bara några artiklar från engelska trädgårdar), tusentals kronor har detta kostat....

    SvaraRadera
  2. Usch ja pengarna ska vi inte tänka på ... fast som tur är har det väl funnits en del annat att läsa i de där tidningarna också.

    SvaraRadera
  3. (vad mina böcker har kostat räknas inte :)

    SvaraRadera
  4. Låter som ett klokt beslut.

    SvaraRadera
  5. (köpte faktiskt M Magasin igår... trädgårdstidning ingick)

    SvaraRadera