måndag, mars 03, 2014

Utmaningar är till för att antas

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagarNu har jag gjort något som jag kan få ångra.
Jag har hoppat på tåget som heter Blogg 100. Det innebär att jag "lovar" att publicera något här på bloggen vareviga dag i hundra dagar i rad.

Det är tredje gången Blogg 100 lockar till skrivande och i årgång 2014 finns ungefär 700 deltagare anmälda, hundra fler än i fjol! Listan över samtliga finns eller kommer att finnas här.
Noga påpekas att det inte är fråga om en tävling, utan mer ska uppfattas som en personlig utmaning. Och utmaningar är ju till för att antas, inte sant?

Med start den 1 mars blir det målgång i maj. Kanske att det där ryktet om bloggens nära förestående sotdöd är lite överdrivet i alla fall?

Copyright Klimakteriehäxan

6 kommentarer:

  1. Det här fixar vi... jag var med förra året och det gick hur bra som helst.

    SvaraRadera
  2. tant Hannele8:12 fm

    väldans

    SvaraRadera
  3. tant Hannele8:12 fm

    väldans

    SvaraRadera
  4. (min bokblogg borde vara med)

    SvaraRadera
  5. Hannele - man kan fortfarande anmäla sig!

    SvaraRadera