onsdag, augusti 05, 2009

Instängt och speglat i veckans fönster

Veckans fönster - se där ännu en fotokedja i bloggvärlden! Denna gång med temat INSTÄNGT. Och då kom jag att tänka på bilden av fönstret i ett fallfärdigt hus där molnen ser ut att ha stängts inne. Så där ja! Släng en blick in i mitt fönster och fånga en glimt av evigheten!
Trevlig sommaronsdag! Än är det långt till jul!

UPPDATERING: Jag hade lyckats klicka in mig på ett gammalt fönster. Då var temat förvisso "instängt". Jag skulle ha visat ett "öppet" fönster. Nu är det ny vecka och det påbjudna temat är "speglat" - då funkar ju den här bilden också! ... fast jag förstår att det är lite fusk ...

Copyright Klimakteriehäxan

6 kommentarer:

  1. Kul bild, jag börjar tänka på Törnrosa, rosen här växte ju rejält vid balkongen..

    SvaraRadera
  2. (klart du ska se Life of Bellman, fått bra recensioner. Vacker park med trevligt kafé innan föreställningen, och ett glas vin i pausen)

    SvaraRadera
  3. Hmm, du har allt varit med förr, om jag minns rätt.

    Nåväl, egentligen var temat den här veckan det motsatta, men det gör ingenting alls. Vackert som en akvarellmålning är ditt fönsterfoto, även om jag skulle velat se det alldeles öppet i stället. :)

    SvaraRadera
  4. Va? Var det inte instängt som var temat???????????????????? Och jasså, har jag gjort veckans fönter förut??? Ja jag säger då det!
    Fönstret sitter på en av kåkarna vid Steninge slott. Huset verkar helt fallfärdigt!

    SvaraRadera
  5. Jösses så konstigt - Instängt var ju från i juni! Och i dag skulle det vara öppet! Fattar inte hur jag hamnade så fel????

    SvaraRadera
  6. Men det var ju spegling som var temat och det funkar ju här med.

    SvaraRadera