lördag, mars 16, 2024

Hjälp!

Jag har fått problem med att lägga in bilder här i bloggen. Klickar på rutan för bilder och "överför från datorn". Klickar mig vidare, väljer "bläddra", väljer bild och tror att den ska hänga med. Men det gör den inte. I stället får jag beskedet "Ett fel uppstod". Och där tar äventyret slut! Gång på gång! Har Blogspot infört något jag inte förstått? Någon mer som råkar ut för samma och kanske rent av vet hur man blir av med det?

Uppdatering: Tack för inspel! Jag gjorde omstart och har man sett på maken, det hjälpte!

Copyright Klimakteriehäxan

15 kommentarer:

  1. LillaSyster12:25 em

    Det har strulat med att lägga in bilder i appen en längre tid. Men i datorn har det funkat. Starta om och se om det hjälper. Jag testade själv nu och det funkade att välja bild från datorn, men det såg inte ut som det brukar.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte haft problem förrän nu. Ska starta om och se om det hjälper.

      Radera
  2. Detta har jag inte råkat ut för. Jag testade med bild från datorn, helt OK, som vanligt.
    Men appen Blogger, den har strulat länge nu. Jag kan med osäkerhet använda mobilbloggning om jag innan minskat bilderna, vilket är ett jobbigt merarbete.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt aldrig bloggat med mobilen.

      Radera
  3. Hade problem för några dagar sedan. Då gjorde jag precis vad LillaSyster föreslog - stängde av datorn, väntade en timme och då fungerade det hela igen.
    Mobilbloggar aldrig, så det strulet slapp jag ju...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skyltsöndagen är svårt hotad, kan jag säga. Men ska testa omstart, förstås.

      Radera
  4. jag var tvungen att godkänna att Google är med i bläddradet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den frågan tycker jag mig inte ha fått?!

      Radera
  5. Hoppas det ordnar sig. Har för egen del haft svårt att få genom kommentarer till bloggar på blogspot. Fungerar dock på mobilen-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack ja, det är mycket med det tekniska ...

      Radera
  6. Inga problem här hos mig. Jag arbetar bara vid datorn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör också bara via datorn. Håll tummarna nu, för nu ska jag stänga av och starta om!

      Radera
  7. Man glömmer lätt bort, att det första man ska göra vid problem, det är att starta om! Så bra då!

    SvaraRadera
  8. Anonym10:17 em

    Texten på lappen kändes tänkvärd, försöker själv leva upp till den så gott det går. (KajsaLisas Blogg)

    SvaraRadera