onsdag, juni 06, 2018

Nu också som e-bok och i pdf-format!

Nu finns den här texten/boken att läsa inte bara som en enda lång bloggpost utan också som pdf-fil eller som e-bok, för den som föredrar de formaten. Omvandlad till e-bok uppstår lite lustiga sidbrytningseffekter, men dem får ni ha överseende med! Väljer du e-bok laddar du först ner filen, sedan är den klar att läsa på din platta eller vad du nu kan tänkas vilja använda. Pdf-en kommer du till direkt.

Tack till Emma som helt oombedd och högst frivilligt och SÅ snällt lagt ned tid och tanke på jobbet vid datorn!

Copyright Klimakteriehäxan

7 kommentarer:

  1. Så lite så! Nöjet på min sida. I min Sony eboksläsare får jag dock inga konstiga sidbrytningar på epuben ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det varierar säkert mellan maskinerna, så att säga! Inget stort problem tycker jag.

      Radera
  2. grattis till din fjärde bok!

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till denna bok! Klickade på boken i vänstra kolumnen och fick upp den direkt. Men vilket fantastiskt jobb Emma gjort! Det är härligt med sådana bloggkompisar eller hur!!!? Ska läsa boken, då jag minns Ulla-Carin Lindquist mycket väl.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Emma har alltså fixat till både pdf och epub, fantastiskt! Finns någon mer bild i "min bloggversion" (den du får upp om du klickar i vänsterkolumnen) men annars är det samma, ord för ord.

      Radera
    2. Ska lägga in länkarna till e-pub och pdf i den spalten också.

      Radera