söndag, juni 17, 2018

På önskelistan

Det är färjerederiet som tänkt till och satt upp denna skylt i närheten av sin Stockholms-terminal i Stadsgården, där den lyste mot mig i den sena kvällen.

Budskapet hör hemma på allas vår önskelista, inte sant? Även om sommaren kom tidigt i år vill vi inte att den ska ta slut än! Fast just nu är himlen över mitt huvud grå och det har regnat lite, om än inte så mycket som trädgårdsfantaster och odlare skulle önska.

Varje söndag är Skyltsöndag. Kolla hos BP!

Copyright Klimakteriehäxan

13 kommentarer:

  1. bästa lyxkryssningen gjorde jag med sonens produkttanker

    SvaraRadera
    Svar
    1. (jättegod mat - spännande sitta på kommandobryggan på natten med sonen när alla andra sov!)

      Radera
  2. Lite mer sommar för alla!!! Så passande :)

    SvaraRadera
  3. Tackar och tar emot! Bra skylt! Mera sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hoppas, fast nu är det plus tolv och blåser, grå himmel ...

      Radera
  4. Ja det uttrycket från reklammakarna har man ju inte kunnat undvika! Nog tycker jag att vi redan fått mera sommar, en hel månad blev det sommar i maj. Få se hur resten blir...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju ändå meningslöst att klaga, och vädergudarna ger jag inte heller så mycket för.

      Radera
  5. Vilken perfekt skylt till Skyltsöndag!!! Tror att reklambyrån inte hade räknat med att sommaren skulle börja minst en månad för tidigt när den skapade skylten. Å visst vill vi har minst två månader till med det här fina vädret. Här kom regnet inte förrän matchen Tyskland-Mexico. Helt perfekt tajming med andra ord;-)
    Tusen tack för en toppen skylt och länken:-)

    SvaraRadera
  6. nästan att jag längtar efter en tur till Finland ����

    SvaraRadera