måndag, april 29, 2019

Dags för sommardäck

Minnesgoda bloggläsare kan kanske komma ihåg det förädlade bildäcket som väckte min absoluta och odelade förtjusning i fjol. En helt ny variant på blomkruka, skulle jag vilka kalla det. Suverän återvinning. Kan rent av kallas design!
Jag önskade mig ett däck i present, och fick det.

Och se så fint det blev! Smockfullt i påskliljor i ministorlek! Ersätts så småningom med somrigare blomster. Hett tips: pelargonior.
Sommardäck ÄR trevligare än vinterdito.

Copyright Klimakteriehäxan

6 kommentarer:

  1. minns, gillar sånt ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idén borde inspirera fler tänker jag.

      Radera
  2. Återvinning när den är som bäst säger jag bara! Otroligt läckert och så kul att du fick sommardäcket i present:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det praktiskt att lämna en "önskelista" - och när den är kort så funkar det allra bäst tror jag!

      Radera
  3. Superfint! Men var står däcket, på Barndomslandet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vid hörnet utanför verandan på huset i Barndomslandet. I bästa fall kommer någon regnskur, visserligen har jag satt dit vattenflaska men den räcker inte hur länge som helst.

      Radera