fredag, september 05, 2008

Två gånger tack!

Har varit borta från datorn ett dygn eller så - då har det hänt saker!
Inte mindre än två "I love your blog"-utmärkelser har kommit min väg! Klart man blir glad. Jätteglad. Jag säger tack, dubbelt upp!

Först var det Risken finns som gav Klimakteriehäxan äran, och han gjorde det med denna fina motivering: "Bara namnet på bloggen är värt en nominering. Att bloggen sedan är skriven av en dam som behärskar språket och beskriver stort och smått med en värme som får mig att må gott gör att hon utan tvekan hör hemma på min lista."

Sedan stod det inte på förrän Cicki skickade över samma fina hälsning, med tillägget "jag älskar att läsa hur hon formulerar sina tankar. Det är alltid på pricken."

Jag tackar och tar emot - men det räcker inte. Man ska anstränga sig lite själv också, en fempunktslista medföljer utmärkelsen.
1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av.
3. Nominera 7 bloggar.
4. Länka till de bloggar du nominerat.
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade.

Detta kräver lite extra tankearbete, och faktum är att jag redan är "skyldig" några nomineringar sedan förra gången "I love your blog" kom min väg.
Jag börjar med att returnera äran till både Risken finns och Cicki, RF ska ni hälsa på därför att han är finurlig och välformulerad i det lilla formatet. Han tar dessutom fina bilder.
Cicki är en händig människa och det är kul och inspirerande att se vad hon har åstadkommit med textilier och kreativitet, förutom det hon bjuder på i text. Länk till dem - se ovan!

Copyright Klimakteriehäxan

3 kommentarer:

  1. Anonym7:30 em

    Givetvis så är Du förtjänt av en nominering, gillar att läsa Din blogg och gör det så fort jag bara kan. Önskar Dig en fin helg

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för returneringen.....:-) Nu ska jag läsa Risken finns. Det är alltid trevligt att hitta till nya bloggar att lägga till sin redan överfyllda reader....:-)

    SvaraRadera