söndag, december 14, 2008

I en kedja av beröm

Stolt och glad noterar jag att jag fått en hedersbetygelse från Carina som har bloggen Inspirera.
Utmärkelsen tycks ha sin startpunkt i ett portugisisktalande land och syftet med kedjan av beröm är ”att finna och vara vänner” och förhoppningen att den extra uppmärksamheten ska fortplanta sig mellan bloggare i led efter led.
Således förväntas man skicka vidare till inte mindre än åtta bloggvänner. Jag bestämmer mig den här gången för följande (nu måste det ju bli sådana jag inte skickat till tidigare!), utan inbördes ordning:
Nina på Johangården
Pale Green Woman
Humlesurr
Aglio e Olio
Vonkis
Mossfolk
Ingela
Inser att detta håller på att bli en enkönad, feminin lista! Men t ex den här mannen passar in:
Farbror Sid

5 kommentarer:

  1. Tackar tackar, ska genast skicka berömmet vidare.

    SvaraRadera
  2. Anonym12:52 em

    Tack "Häxan"...! Bland alla bloggande män här ute, så blev det jag. ;-)
    Jag skall försöka att välja ut 8 bloggare... en svår uppgift.

    Tack än en gång!

    SvaraRadera
  3. Tack så väldigt mycket!

    SvaraRadera
  4. Anonym11:18 fm

    Tusen tack! :)

    SvaraRadera