lördag, augusti 19, 2006

Tvådelat, i alla fall delvis

Nu har jag varit nere på stan och hämtat behån.
Den passade!
Inte nog med det.
Det fanns en i samma storlek, samma modell fast svart. Jag köpte den också, en svart bikini är aldrig fel.

Fast det finns ett aber: det fanns ingen likadan underdel, i någon storlek över huvud taget.
Undrar om jag kan hitta en liten trosa nånstans?
Visst är det jättebra att man nu för tiden nästan alltid kan köpa delarna separat. Men om man hela tiden är i otakt blir det som synes problem.
Tjenare, KappAhl, här kommer jag!

PS Till dej som suckar – lätt beundrande, får jag för mig – över mitt ”mod” att framhärda i tvådelat vill jag bara säga: det är otroligt mycket skönare än med hel baddräkt. Såväl i sol som i vatten. På Playboys mittuppslag hamnar jag inte. Å andra sidan: vad skulle man göra där?

Copyright Klimakteriehäxan

2 kommentarer:

  1. Anonym2:10 em

    Hejpårej!

    Varför köper du inte brallor i XXXXL och drar upp dem över kroppen medans du är synlig - och sen simmar du glatt nästan naken när du väl är nere i vattnet. Återgå till proceduren när du ska upp från vattnet till Terra Firma.
    Om ändå ingen glor.....och ingen Playboy fotograf är i närheten.

    SvaraRadera
  2. Fast då var jag ju lik förbenat tvungen att shoppa - för nåt i XXXXL har jag faktiskt inte, än...
    Ska överväga ditt förslag om jag hamnar i samma knipa igen i a f!

    SvaraRadera