söndag, november 05, 2006

Något att bita i

Jag har fått mitt ämne i Blogstafetten.
Det blev ett arv – bloggaren före mig tog time out av någon sort och skrev inget på sin sträcka.
Vilket skulle kunna bero på att ämnet inte tillhör de enkla, och att den som har en jättebra idé kanske snarare än att blogga bör höra av sig till Sten-Otto Littorin på raken, med ett välbetald jobb säkert som i en liten låda.
Ämnet är alltså ”Konkreta tips till nya regeringen för att skapa fler jobb i Sverige”. Jojo, något att bita i!
Och jag, som har bestämt mig för att jag inte bloggar om politik, får nu se om jag kan hitta en egen infallsvinkel.
Eller om jag måste ta time out, jag med, fast jag tycker det vore lite sorgligt. Har man ställt upp så har man, eller hur?
Återkommer i ärendet.

3 kommentarer:

  1. Anonym7:45 em

    Ja, det vore tråkigt om du också tog timeout. Kör hårt! (;-)

    SvaraRadera
  2. Anonym12:45 fm

    Hej, tänkte på dig när jag läste denna idag:

    http://www.weirdscience.se/index.php?sida=blogg#460

    Visst skrev du om detta när den spelades in, eller så?

    /Em.

    SvaraRadera
  3. Jerry - jag tänker så det knakar.
    Emma - vilket gott minne! 20 februari i år la jag in en post om Helen Mirren: http://klimakteriehaxan.blogspot.com/2006/02/deckaridol-gar-i-pension.html.
    Knappt så att jag kom ihåg det själv!

    SvaraRadera