söndag, maj 11, 2008

En nyhet lagom till sommaren

Medan sommaren ger full gas, äppelträden bestämt sig för att slå ut och jag hämningslöst klämt i mig en jätteportion av årets första rabarberpaj (bikinifrossan förträngd!) är det läge att komma med en liten cliffhanger.

Nej, det är inte så att ni behöver ligga sömnlösa och grubbla över vad som komma skall.

Men en liten nyhet presenteras här på bloggen i morgon, lagom till sommaren, den årstid när både små och stora flickor tar fram korta klänningar.
Klicka gärna in och kolla – ja, ni är ju alltid lika välkomna!

Copyright Klimakteriehäxan

7 kommentarer:

  1. YES! Nu får vi se k-häxan i korkort i morgon!!!! Om du lägger in en bild av dig i kortkort, så antar jag utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Anonym7:27 em

    Säger som Bloggblad... antar utmaningen om du visar en bild av dig i kortkort.

    SvaraRadera
  3. Du får ju inte göra en så där nyfiken....:-) Vad gott det lät med rabarberpaj. Mums.

    SvaraRadera
  4. Anonym9:54 em

    Blir det nåt trevligt eller nåt otäckt????

    SvaraRadera
  5. Anonym9:56 em

    Ja en k-häxa i kortkort, är det trevligt - eller kan det rent av bli otäckt???? speciellt om det utlöser en epidemi ( det verkar finnas risk för det att döma av komm. ovan)
    /Majken

    SvaraRadera
  6. ÅÅååååå.... det var ju nåt att vänta på!!!

    När jag läste nu, såg jag att jag ville se dig i kor-kort... men...
    Ska nog börja korrläsa mina kommentarer...

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte att barnbilden - som förvisso föreställer mig - skulle vara en tydlig vink - men ni hoppades på kortkort!!! aj då! Fast Bloggblad kan köra en bit över knät utan mig, kan jag tycka. Nina också.

    SvaraRadera