torsdag, maj 22, 2008

Nu finns den, "på riktigt"!

I dag kom den, boken Klimakterie-häxan, med posten från Isaberg i Hestra.
238 sidor, inbunden, lite mindre format - hand- väskvänligt och badkasse-anpassat. Ryms också i en ficka av hyfsad storlek!
Det blev en bra Mors Dags-present till min mamma, tycker jag.
Och till mig själv också!

Härlig känsla att få upp det första exemplaret, bläddra lite, hitta (tyvärr tyvärr) det första korrekturfelet... det finns på sidan 51, ifall ni undrar. Två punkter där det skulle vara en. Och ingen har jag att skylla på.
Men jag tror att det går att leva med, faktiskt, hoppas ni där ute håller med!

Copyright Klimakteriehäxan

5 kommentarer:

  1. Anonym10:08 em

    Måste vara en speciell känsla att bli publicerad. Grattis! Eller nej, inte grattis. Bra gjort!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror att sällan har uttrycket "skräckblandad förtjusning" varit mer lämpligt att använda!

    SvaraRadera
  3. Härligt. Det är en alldeles speciell känsla. Ang korrekturfel så hittade vi vårt första på andra sidan. Ett ord var stavat med tre "m". Men det förtar ändå inte den där glädjekänslan som pirrar i bröstet.

    SvaraRadera
  4. Anonym12:06 em

    Så härligt! Jag ser fram emot mitt ex.
    Fast i ärlighetens namn förvarar jag en del bra/roliga/lättlästa böcker på badkarskanten bredvid toan - där man ofta har tid att kontemplera livet eller läsa något tänkvärt. Hoppas din bok trivs i vårt badrum om den nu hamnar där :o)


    Kulsprutan

    SvaraRadera
  5. Vet inte vad man säger så det får bli GRATTIS.. med två punkter :)

    SvaraRadera