torsdag, september 24, 2009

Skynda, fynda!

I dag slår Bok- & Biblioteksmässan upp portarna i Göteborg, för 25:e gången. Jag kan tyvärr inte åka dit i år, det känns lite tomt men det är bara att hacka i sig ...

Men den som är där kan leta upp Isaberg Förlags monter (B05:41, nära Pirats jättemonter) och köpa boken Klimakteriehäxan till superpris – 50 kronor.
Billigare än en pocket. Billigare blir den aldrig! Och det är bara tre månader kvar till julafton, så den kan ju bli en julklapp också. "Bra presentbok för kvinnor med humor" har någon tidning skrivit som omdöme.

Och vill du kolla recensioner och läsarreaktioner är det bara att klicka på bilden av omslaget uppe till vänster så har du allt inom räckhåll med ett musklick!

Copyright Klimakteriehäxan

6 kommentarer:

  1. Anonym1:52 em

    Till er som inte redan har Häxans bok kan jag bara säga:
    Köp, köp, gå och köp! Vare sig det är på Xtrapris på bokmässan eller i vanlig bokhandel. Njutbar läsning.

    Till Häxan: När kommer del II ?

    Kulsprutekram

    SvaraRadera
  2. Jag ska dit, jag smyger runt där varje år. Jag ser mer fram emot bokmässan än bokrean nuförtiden.

    SvaraRadera
  3. Hannele och Morgondimma, jag är med er i anden s a s - och visst, mycket bättre än bokrean, absolut!!!
    Tack snälla Kulsprutan!

    SvaraRadera
  4. Bokrea, dom sålde nya böcker för 25, antikvariat hade ungefär samma pris, några skänkte böcker..

    SvaraRadera
  5. Fast det är väl bra om böcker är överkomliga? Min bok såldes slut på mässan - det måste väl betyda att förlaget tagit med för få ...

    SvaraRadera