onsdag, februari 15, 2006

Får jag också flytta in?

Nu har jag studerat min föregångare i bloggstafetten: Björns post om sin drömbostad.
Jag säger bara: släng dig i väggen, Astrid Lindgren (och det trodde jag väl aldrig att jag skulle säga).
För Björn får Bullerbyn att framstå som en lite isolerad betongö i öknen.
Jag har redan anmält till upphovsmannen att jag också gärna flyttar in.
Vi får väl se hur han (och hans familj) (och min) ställer sig till det förslaget.
Och förlåt att jag inte orkar göra en "infoga hyperlänk" till - den finns i posten alldeles här nedanför!
Medan jag nu går här och grunnar på mina erfarenheter av klimakteriegubbar passar jag på att njuta av dagens bronsmedalj.
Heja Sverige!
Jo, det ÄR kul med OS.
Fast det tär på tiden för bloggande.

1 kommentar:

  1. Anonym10:15 em

    Eftersom det är ett drömboende så är det bara att dröma sig in, med familj och allt. Du vet är någon annan där faller automatiskt "enskilt läge" in.

    SvaraRadera