onsdag, maj 17, 2006

Om Carola

Om Carola tänker göra om det igen.
Om hon alltså klämmer dit den där Kristus-symbolen på överarmen en gång till, den hon hade i den svenska finalen, falsk tatuering med glitter och allt.
Om hon tror att det på något vis är snyggt, bra, hyggligt mot Gud, originellt eller tufft.
Om hon gör det.
Och oavsett hur det går i den där tävlingen, den bryr jag mig inte om ett skvatt.
Men om hon har den där saken på armen igen.
Då skäms jag över att vara svensk.

Copyright Klimakteriehäxan

2 kommentarer:

  1. Ja. Så klart. Och jag vidhåller min uppfattning: vulgo. Vilket framgår av min nästnästa post "Jag - en avvikare".

    SvaraRadera
  2. tobias.k.gustavsson@gmail2:02 em

    Carola borde skämmas för sina åsikter, inte över eventuella utsmyckningar på sin kropp...:/

    SvaraRadera