måndag, november 12, 2007

Tänd ett ljus!

Veckans tisdagstema är EN eller ETT.
Hade velat plåta EN vacker EN jag såg, men det gick förstås inte att stanna just där och då. Men håll med om att det hade varit att slå två flugor i en smäll!
I stället bjuder jag nu på ETT ENda tänt ljus.
Kan behövas EN svart kväll som denna, nollgradigt utanför fönstrETT och lite allmänt huttrigt.
Nu ska jag packa upp EN väska.
I morgon är EN ny dag, EN arbetsdag.

UPPDATERING
Hoppsan! Det är ju NU det är tisdag! Jag hade ingen ordning på dagarna. Var helt enkelt ute en hel vecka för sent med ovanstående. Men ett litet ljus kan ju bara vara av godo, så det får stå kvar.
Dagens tisdagstema är det aktuella läget utomhus.
Men vet inte om jag klarar av att plåta snöflingor som går på tvärsen... vi får väl se hur det går.

Copyright Klimakteriehäxan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar