söndag, september 26, 2010

Hoppsan!

Skulle bara avsluta dagen med en liten snabb bloggrunda. Därför gick jag till topplistan på nyligen.se, för det är en praktisk väg att ta till ett antal av de bloggar jag brukar försöka hålla koll på - med varierande framgång, men i alla fall.
Och vad upptäcker jag då? Jo mig själv på första plats!!!
Det var oväntat. Och förmodligen snabbt övergående. Men jag släcker lampan efter ett glatt "hoppsan!". I morgon är en ny vecka. Som raskt kan förpassa en etta till en plats mycket långt ner på listan, för så funkar det!

Copyright Klimakteriehäxan

3 kommentarer:

  1. Grattis! Så långt har jag inte kommit, har bara legat 2:a några gånger, men åker upp och ner med en väldig fart. Kul ändå att ligga rätt högt ibland.

    Nu måste jag ta paus från bloggeriet ett tag igen, och konstigt nog brukar jag åka upp en bit när jag håller mig borta nån vecka...

    SvaraRadera
  2. Du förtjänar verkligen en förstaplats!

    SvaraRadera