lördag, oktober 13, 2018

Kanske en bokmal?


Är det en humla som hejar på IFK Göteborg? Eller är det helt enkelt så här en bokmal ser ut om man förstorar den ordentligt?

Jag har inte svaret helt klart för mig, men helt klart är ändå att denna charmiga insekt var en kul present att få från en kompis som vet att jag gärna hänger med näsan över en bok, och att det dessutom understundom kan vara svårt att hitta tillbaka till stället där man blev avbruten i läsningen.

Det är Boklysten som leder jakten på våra bokmärken. Roligt om fler hänger på, för en sak är säker: man kan ha snart sagt vad som helst som hjälpmedel här!

Copyright Klimakteriehäxan

9 kommentarer:

  1. jättesöt! En fråga till dig som läser amerikanska författare:
    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2018/10/var-henry-james-brittisk-forfattare.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tror du inte det är ett IFK Gbg-fan?

      Radera
    2. (några Glenn följer jag inte)

      Radera
  2. Så söt! Fast man får välja vilken bok att använda den i för jag misstänker att gemet kan göra märken på sidan? Jag tillhör dem som ALDRIG I LIVET skulle vika ett hörn för att markera sida.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hundöron är fyfyfy!!! Fick det här bokmärket rätt nyligen, så jag har knappt hunnit använda det.

      Radera
  3. Vilket roligt bokmärke! Love it! Hur många bokmärken har du egentligen???

    En humla som hejar på IFK Göteborg kan nog behövas just nu, då det går väldigt knackigt för laget. Konstigt nog fick jag lite AIK-vibbar här också;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En gång för länge sen gick jag med på en fotbollsmatch: Hammarby mot IFK Gbg. Stod med bajen-fantaster. Och fattade inte hur farligt jag levde när jag hejade på göteborgarna ...
      Bokmärken har jag väldigt gott om. Vänta bara!

      Radera