fredag, mars 29, 2024

Nummerbyrån

40300

-Så många gillamarkeringar hade ett Facebook-inlägg som jag trillade över. Ja, jag vet att jag är absolut sist på den här bollen, eftersom jag inte följer Mello. Men nu har även jag sett "Björnzone", mellanakten/extranumret från den svenska finalen, där Björn Gustafsson fått ihop ett helt osannolikt stjärngäng som tog begreppet "pojkband" till en helt ny nivå! Roligt och riktigt riktigt bra! Du kan se det här. Och jag törs påstå att gillamarkeringarna har blivit väldigt många fler nu, de fortsätter att trilla in i en rasande takt - helt rättvist.

6 kommentarer:

  1. sett alla delar av Melodifestivalen, mycket bra ny musik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har alltså inte sett ett enda program, men den här grejen är suveränt kul! Björn G är bra på flera sätt.

      Radera
  2. Tyckte den låten var så bra. Men jag funderade på om det var meningen att Loa Falkman skulle sjunga i otakt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Törs inte ha nån åsikt i just den frågan ... :-D
      Men visst är låten bra!
      Tyckte jag läste nånstans att den finns på nån topplista och dessutom går bra på Spotify.

      Radera
  3. Tack vad kul att du delade det, jag ser inte heller mello så hade missat detta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får intrycket att mellanakterna varit mer sevärda än resten, men jag vet ju inte eftersom jag inte tittar.

      Radera