måndag, september 23, 2024

Vykorten jag aldrig skickade

Tillåt mig presentera det klassiska solsemesterkortet: mina fötter i solstolen, vid
poolsajd. Men märk väl: jag ligger i skuggan ... .
 
Arkipelag är väl ett grekiskt ord? Här i bild.

Vi bjöds på en del väderdramatik.

Lite trolsk stämning i månsken.

Trånga, backiga gränder med många butiker och massor av matställen.

Ibland klättrar affärerna uppåt!

Gott om katter. De flesta (men absolut inte alla) såg välmående ut. Som den här.

Yngre och smärtare flickor låg också gärna i solstol ...
Copyright Klimakteriehäxan

2 kommentarer:

  1. har aldrig varit på solsemester men ser trevligt ut

    SvaraRadera
  2. Tack för fina vykort. Piggade upp. Visst är det behagligt med sol och värme. Men jag, precis som du, spenderar gärna tiden i skuggan under ett parasoll. Gärna med en bok i handen och inte alltför långa stunder heller. Ett dopp då och då och en promenad längs stranden är också behagligt. Helst med fötterna i det kristallklara vattnet.

    SvaraRadera