söndag, september 24, 2023

Här blir det ett pers!

Nu tänker jag försöka sätta ett litet rekord. Det blir hur som helst ett pers, även om någon annan kanske kan få till ett bättre slutresultat. Men nu har jag i alla fall tagit en bild till veckans Skyltsöndag på vilken det finns inte mindre än TOLV olika skyltar på ett och samma foto, plåtat från "min" busshållplats. 

Ta det gärna som en utmaning: kan du få med fler på en och samma bild? (Jag försökte fånga in en till, på andra sidan gatan, men då blev bilden för svårtydd). Andra bloggare som plåtar skyltar till Skyltsöndagarna hittar du enklast om du letar i BP:s högerspalt.

Copyright Klimakteriehäxan

8 kommentarer:

  1. LillaSyster12:21 em

    Grattis! Så himla bra gjort=)
    Ha en bra söndag, här blåser storm...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Luften kommer fort även kring mig ... är det höststormen?

      Radera
  2. Verkligen bra jobbat där, någonting för andra att försöka sig på kanske?

    Ha det bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul om nån hänger på! Går säkert att hitta bra ställen om man letar. Jag har stått och tittat på dessa skyltar hur många ggr som helst, men först nu slog det mig att det var passande till skyltsöndagsblogg.

      Radera
  3. Du har inte bara lyckats med ett BP utan även med ett NR. Kan inte minnas att någon någonsin tagit en bild med så många skyltar. Mycket bra jobbat där. Det skulle vara riktigt kul om fler (inklusive jag) antog utmaningen. Ska nog försöka:-)

    Tusen tack för att du är med och skyltar:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror säkert mitt pers går att slå. Ser fram emot min/a besegrare!

      Radera
  4. Tänker att det är lätt att bli förvirrad i trafiken med så många skyltar att tyda! Ska försöka uppnå minst samma antal, tack för utmaningen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland blir man förvirrad, utan tvekan.

      Radera