söndag, maj 09, 2021

Snyltande på skyltandets dag

Söndag är som vanligt skyltarnas dag. Jag bjuder på gott och blandat som jag sprungit på under den gångna veckan. Man kan konstatera att jag snyltar på både Åhléns, Coop och en klädsajt på nätet (som iofs satt den här tröjan på en 20-åring fast den borde vara tänkt för 55+). Lägg därtill att jag sprang på en skylt som verkar ha gjort sitt och nu lagt sig till ro i en vårligt grönskande häck ... 
Vill du leta upp fler skyltande bloggar? Ta vägen via BP och kolla i hennes högerspalt!



Copyright Klimakteriehäxan

14 kommentarer:

  1. Ha ha Classic den var bäst :) Du får ha en bra söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack det samma - från en som inte är old men classic .... :-D

      Radera
  2. Tack, jag har alltid dumpat sällskap😂
    Classic var fin, det kan man vara länge!
    Ha de!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast ibland är det trevligt med lite sällskap tycker jag ...

      Radera
  3. Så roligt skyltat, Classic var ju bara bäst =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kanske skulle skicka efter en t-shirt???

      Radera
  4. Hahaha! Bra att vi är klassiker, synd bara att tröjan är rosa, den klassiskt givna färgen för tjejplagg...

    Sedan skulle jag gärna stråla ikapp med vårsolen - om den visade sig någon gång.

    "Dumpa ditt sällskap" fick jag googla. Okej då, den var inte helt självklart måste jag säga, men godkänt får skylten;-)

    Någon har i alla fall skrivit en tag på den blåa skylten som gjort sitt.

    En härlig skyltblandning:-) Tusen tack för den och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tröjan fanns förmodligen i fler färger. Och solen ska komma tillbaka! Det där med att dumpa sällskap, det kan man säkert ta åt sig av på olika sätt beroende på läget!!!!

      Radera
  5. Heja!Bra skyltat! "Classic" blev en favorit. Vad gäller sällskap dumpar jag det inte alls ibland . Det beror på- Och det av olika anledningar. (Har läst att COOP tycker man ska det)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att man inte ska gå ett gäng på Coop (eller nån annan affär) om bara en ska handla tycker jag är rätt smart - men långt ifrån alla verkar tycka det.

      Radera
  6. Varför ska jag dumpa mitt sällskap?? Aldrig sett den skylten, men fåret Dolly är jättegulligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se mitt svar ovan. Skylten är Coops.

      Radera
  7. Snyggt skyltat med "Classic" som vinnare. Den tar jag åt mig av :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag vi ska göra allihop!

      Radera