lördag, juli 29, 2023

Oemotståndligt bokmärke!

Nu har det hänt igen. Trots alla mina föresatser står jag inför faktum: detta är ett "bokmärke" som jag omöjligt kan förpassa till skräpkorgen.

Anledningen är förstås budskapet som, i all enkelhet, uttrycker något vi alla vill uppnå. För visst vill vi duga? Visst vill vi vara om inte absolut perfekta så i alla fall helt accepterade precis såna som vi är?

Etiketten satt på en väska som reades och som var, enligt mitt sätt att se, absolut perfekt för mig, precis som den är ... Märket förefaller vara amerikanskt, men inte så flitigt förekommande i Sverige (tror jag).

Under lång tid var lördagar bokmärkets dag för ett inte så litet gäng bloggare. Nu har de flesta av oss tröttnat, eftersom antalet bokmärken passerat gränsen för det rimliga. Men Hannele och BP håller i alla fall liv i traditionen!

Copyright Klimakteriehäxan

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja du förstår att jag inte kunde slänga det ...

      Radera
    2. mitt är inte gratis…

      Radera
  2. LillaSyster11:20 fm

    Klart att det inte gick att förpassa =) Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Älskar det bokmärket:-) Å visst köper man nuförtiden vara grejer som har ett bokmärke som bonus. Och det märket var ju toppen:-)
    Tack för länken:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag handlar nog inte efter etiketten när det kommer till kläder, bara när det gäller vin! :-D

      Radera