söndag, oktober 22, 2023

Dukat för finfika

Det finns någon där ute som vet att vi är många som gillar väskor. Denne någon, som begåvats med en ordentlig portion humor, kan förslagsvis vara designer eller åtminstone idéspruta inom något designföretag, lämpligen i porslinsbranschen. För nu går den att köpa, den dubbla handväskan där den platta kuvertväskan fungerar som assiett medan väskan med handtag ställs på högkant och tjänstgör som mugg, med ett rejält "öra" att hålla i. Vad kan detta kallas annat än finfika, perfekt vilken söndagseftermiddag som helst?

Copyright Klimakteriehäxan

Bild från Art & Home Gallery

6 kommentarer:

  1. LillaSyster4:45 em

    Så coola! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de! Liiiite villhöver-känsla eller hur?

      Radera
  2. Anonym2:53 em

    Snyggt och kul! Bra present, tänker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag! (om inte skåpen är lika fulla som mina förstås ...)

      Radera
    2. jag kan skicka mina scoutbarnbarn till dig, de samlar saker till scoutloppis

      Radera